Tänk att vi i Slow Food får samverka med Länsmuseet Gävleborg år efter år och ha dessa underbara marknader. Igår var det dags igen. Strålande sol och 20 grader. 19 producenter med lokala varor, sååå många besökare, goda samtal och många återseenden. Ett stort, stort tack till alla producenter, besökare och Richard med kollegor på Länsmuseet.
Vi ses igen den 2 september, samma tid, samma plats! ![]()
![]()
Styrelsen Slow Food Gästrikland



































