Tisdagens Slow Träff på Terrassen blev mycket trevlig (som vanligt). Intressanta samtal om viktiga frågor som t ex stadsodling, uppvakta kommunen i beredskapsfrågor, samverkan med Naturskyddsföreningen och mycket mer. När restaurangen väl hade ordnat de platser vi bokat serverades välsmakande mat och servicen var god. Ett stort tack till alla er som gjorde
kvällen minnesvärd. 💕

Styrelsen Slow Food Gästrikland